تولید و توزیع سنگ های ساختمانی در ابعاد تایل و اسلب

آدرس : اصفهان - شهرک صنعتی محمود آباد

پرداخت نقدی یا اقساطی

یکی از اصلی‌ترین امکاناتی که ما در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم، انتخاب بین پرداخت نقدی و اقساطی است. این امکان برای آن دسته از مشتریانی که نیاز به انعطاف در پرداخت دارند، بسیار مناسب است:

پرداخت نقدی

اگر ترجیح می‌دهید هزینه کامل خرید خود را به صورت یکجا پرداخت کنید، ما پس از تحویل و تأیید نهایی کیفیت سنگ‌ها، پرداخت شما را دریافت می‌کنیم. این روش برای مشتریانی که مایل به تسویه سریع هستند ایده‌آل است.

پرداخت اقساطی

برای راحتی بیشتر، ما امکان پرداخت به صورت اقساط یک ساله را نیز فراهم کرده‌ایم. با این روش، شما می‌توانید هزینه سنگ‌های خریداری‌شده را طی یک سال و در چند قسط منظم پرداخت کنید. این شیوه، به شما کمک می‌کند تا بدون فشار مالی زیاد، پروژه‌های ساختمانی خود را مدیریت کرده و بهترین سنگ‌ها را تهیه کنید.

سیستم "اول بارگیری، سپس پرداخت

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد ما که اعتماد بسیاری از مشتریان را جلب کرده، سیستم “اول بارگیری، سپس پرداخت” است. با این روش

  • شما ابتدا سنگ‌ها را دریافت می‌کنید و آن‌ها را بررسی می‌کنید.
  • پس از تأیید کیفیت، نوع، و مشخصات سنگ‌ها مطابق با نیاز پروژه‌تان، مبلغ مورد توافق را پرداخت می‌کنید.

این روش به شما اطمینان می‌دهد که قبل از پرداخت، کاملاً از کیفیت و نوع سنگ‌های دریافتی رضایت داشته باشید و هیچ نگرانی از بابت مغایرت در محصول نداشته باشید. ما به کیفیت و صداقت در کار خود اطمینان داریم و این رویکرد نشانگر تعهد ما به رضایت مشتریان است.

امکان عودت سنگ

ما همچنین در تلاش هستیم تا تجربه خرید شما را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنیم. برای آن دسته از مشتریانی که ممکن است پس از تحویل سنگ، با مشکلی مواجه شوند یا نیاز به تعویض یا عودت سنگ داشته باشند، امکان عودت برخی از انواع سنگ‌های خاص را در نظر گرفته‌ایم. شرایط عودت شامل موارد زیر است:

عودت سنگ‌های مشخص

برخی از سنگ‌ها که شامل شرایط خاصی هستند، قابلیت عودت دارند. شما می‌توانید در صورت نارضایتی یا تطابق نداشتن با نیاز پروژه، آن‌ها را پس از بررسی و تأیید با شرایط خاص، به ما بازگردانید.

بررسی شرایط عودت

برای عودت سنگ‌ها، تیم ما به شما کمک خواهد کرد تا روند بازگشت به صورت سریع و بدون دردسر انجام شود. تمامی سنگ‌هایی که شامل این شرایط می‌شوند، باید در وضعیت اولیه خود و بدون آسیب‌دیدگی بازگردانده شوند.

مشاوره برای انتخاب بهترین روش پرداخت

ما به خوبی درک می‌کنیم که هر پروژه نیازهای مالی متفاوتی دارد. تیم مشاوره مالی ما آماده است تا شما را در انتخاب بهترین روش پرداخت یاری دهد. با توجه به بودجه، نوع پروژه، و نیازهای شما، ما می‌توانیم بهترین گزینه‌های پرداخت را پیشنهاد دهیم تا هم سنگ‌های باکیفیت مورد نظرتان را دریافت کنید و هم به راحتی برنامه پرداخت خود را تنظیم کنید.

تعهد ما به شفافیت و رضایت مشتری

در تمام مراحل، از انتخاب سنگ گرفته تا پرداخت و حتی عودت، ما تعهد داریم که همه چیز با شفافیت کامل انجام شود. به همین دلیل، تمامی شرایط پرداخت و عودت به صورت شفاف و قابل درک برای مشتریان ارائه می‌شود. ما می‌دانیم که اعتماد مهم‌ترین عنصر در کسب‌وکار است و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا تجربه خرید شما بدون هرگونه ابهام و مشکل باشد.

دسته بندی سنگ ساختمانی

جست و جو های محبوب

سنگ تراورتن یزد
سنگ تراورتن یزد

سنگ بر اساس کاربرد